Maxsoft Application

Maxsoft Application

اپلیکیشن های مکس سافت
Maxsoft Application

Maxsoft Application

اپلیکیشن های مکس سافت

تایپ یار

تبدیل گفتار به نوشتار
در
تایپ یار


به زودی ....

نذرت را اذا کردی؟!

مدیریت نذرهایتان با اپلیکیشن اندروئیدی

 «نذرت را ادا کردی؟!»



همه ی ما برای براورده شدن حاجاتمان نذر می کنیم و گهگاه آن را در دفتر کوچکی یاددداشت می کنیم تا در اسرع وقت ادایش کنیم. متاسفانه به دلیل مشغله های زیاد فکری و ...، فراموش می شود. برای رفع این مشکل و مدیریت بهتر ادا شدن نذرهایتان می توانید از اپلیکیشن «نذرت را ادا کردی؟!» استفاده کنید.

در این اپلیکیشن شما نوع نذر و تعداد ان را مشخص می کنید،این اپ تعداد هر نذر را به دو گروه تعداد اصلی و ادا شده تقسیم می کند تا در نهایت، لیستی از نذرها و وضعیت ادا شدنشان (با تفکیک رنگی) را در اختیارتان بگذارد. در این اپ قابلیت "ذکر شمار"  گذاشته شده است تا در مواقعی که دسترسی به تسبیح یا صلوات شمار ندارید، از ان استفاده کنید.

(*با تشکر از انتخاب شایسته شما*) 








Do You Pay Your Vow?!

Vows management in android app with 

Do You Pay Your Vow?!





All of us vow for having our wants, and sometimes write them in small notebook  to pay them as soon as possible. But unfortunately we forget them due to so much mental business. You can use "Do You Pay Your Vow?!" app for fixing the problem and managing your vows. You can specify the type and number of vow. his program divides the number of each vow into two groups of the original number and the given amount, finally you will have a list of the vows and their status (with color separation

Also the app has "Counting" feature when you do not have access to rosary


(*Thanks for  your worthy choice.*)